Radyo Dinle

12 Aralık 2015 Cumartesi

YÜZ YILLARDIR UYUTULDUK!!!!!




YAŞAYAN KUR'AN MUHAMMED!..
SÜNNET =SÜNNETULLAH , HUDUDULLAH
HADİS= KUR'AN
Hz. Muhammed Kur'an'a Uydu!..
Onlara âyetlerimiz açık açık okunduğu zaman bize kavuşmayı beklemeyenler: - Ya bundan başka bir Kur'an getir veya bunu değiştir! dediler. De ki: -Onu kendiliğimden değiştirmem benim için olacak şey değildir. Ancak bana vahyediliyor Olana tabi oluyorum.. Çünkü Rabbime isyan edersem elbette büyük günün azabından korkarım. 10/15
De ki: Eğer Allah dileseydi onu size okumazdım, Allah da onu size bildirmezdi. Ben bundan önce bir ömür boyu içinizde durmuştum. Hâla akıl erdiremiyor musunuz? 10/16
Onlara bir ayet getirmediğin zaman:- Onu da derleyip getirseydin ya! derler. De ki: -Ancak bana Rabbimden vahyediliyor olana
tabi oluyorum. Bu, Rabbinizden gelen basîretlerdir; İnanan bir kavim için hidayet ve rahmettir. 7/203
De ki: - Ben peygamberlerin ilki değilim. Bana ve size ne yapılacağını da bilmem. Ancak bana vahyediliyor olana tabi oluyorum. Ben sadece apaçık bir uyarıcıyım. 46/9
Biz de Hz. Muhammed'e Uymak Zorundayız, Bir Farz Olarak!..
Kim, Peygamber'e itaat ederse, Allah'a itaat etmiş olur. Kim de yüz çevirirse biz seni onlara bekçi olarak göndermedik. 4/80
Kısaca Hem Peygamber Hem de Biz Kur'an'a Uymak Zorundayız!.
........ Sana da “zikri” indirdik. Kendilerine indirileni insanlara açıklaman için. Umulur ki onlar da düşünürler. 16/44
De ki:-Hangi şeyin şahitliği daha büyüktür? -Benimle sizin aranızda şahit olan Allah'tır. Bu Kur'an, bana, kendisiyle sizi ve ulaştığı kimseleri uyarmam için vahyolundu. Allah ile beraber başka ilahların olduğuna siz mi şahitlik ediyorsunuz? Ben, şahitlik etmem! de! Yine de ki:- O tek bir ilahtır ve ben sizin koştuğunuz şirkten uzağım. 6/19
Elif lâm râ! Bu, İnsanları Rabb'lerinin izniyle karanlıklardan aydınlığa, Aziz ve Hamîd olanın dosdoğru yoluna çıkarman için, sana indirdiğimiz Kitaptır.14/1
Kur'an'a Uymak Zorundayız!..
Rabbinizden size indirilene uyun; ondan başka velilere uymayın. Ne kadar az öğüt dinliyorsunuz! 7/3
Çünkü Hepimize Sorulacak. Hem Peygamber'lere Hem de bize!..
Kendilerine gönderilenlere mutlaka soracağız; gönderilen peygamberlere de elbette soracağız.7/6
Ve Sadece Kur'an 'dan Sorumluyuz!..
Muhakkak ki o, elbette sana ve kavmine bir öğüttür. Ve İlerinde SORULACAKSINIZ. 43/44
Tek HADİS KUR'AN' dır. 
Kur'an'dan Başka Hadis Yoktur. Varlığı iddia edilen Hadislerin tamamı Batıldır.
İşte bunlar, sana hak olarak okuduğumuz, Allah'ın ayetleridir. Artık Allah'tan ve onun ayetlerinden sonra hangi HADİSE inanıyorlar. 45/6
Kur'an Dışı, Din Adına Her Söz Batıldır!..
Hz. Muhammed Bile Din Adına Asla Kendinden Konuşamaz.
Eğer bizim hakkımızda sözler uydurmuş olsaydı.69/44
Onun gücünü kuvvetini alırdık. 69/45
Sonra onun şah damarını elbette keserdik.69/46
O' nun Din Adına Konuştuğu Vahiy Sadece Kur'an' dır!..
Kendi hevasından konuşmuyor.
53/3
O ancak kendisine vahyedilen bir vahiydir.53/4
Bunu ona çok güçlü biri öğretti. 53/5
Üstün akıl sahibidir. Hemen doğruluverdi.53/6
Hz. Muhammed'in Sünneti, yaşadığı KUR'AN'dır!..
KUR'AN ise, SÜNNETULLAH, HUDUDULLAH'tır!.. ALINTI:ÜSTAD HAZİME

Hiç yorum yok:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı ~ ŞİİR ~ YORUM ~ VE ~ HABER ~